Reunió organitzadors de competicions de LD de la FCBE


Nota enviada per: Martí Prades
(Si voleu enviar les vostres cròniques, fotografies, anuncis de festes, balls,... ho podeu fer sempre que volgueu al mail countrycat@gmail.com amb la màxima antel·lació possible. Si es tracta d'activitats, recordeu d'incloure tota la informació necessària: lloc, adreça, horaris, preu d'entrada,... )

El Comitè de Line Dance i Country Western Dance de la Federació Catalana de Ball Esportiu, et vol convidar, si estàs interessat en Organitzar Competicions del Circuit de la Federació Catalana, a la reunió del proper dia 4 de Setembre 2011, a les 4h de la tarda a la seu de la Federació.

TEMES:
• Elecció de data per a la teva competició i Modalitats que vols oferir.
• Explicació Reglament i diferents Modalitats de Line Dance i Country Western
• Col•laboració de la Federació en la organització, Jutges, etc.

FEDERACIÓ CATALANA DE BALL ESPORTIU
c/Viladomat, 184-186 esc. A 1r 3ª - Barcelona


Més informació a la pàgina de la trobada a Facebook o al mail del Comitè Country de la FCBE: comitecountry@fcbe.cat.



Nota de premsa de convocatòria de l'ASSEMBLEA ANUAL MEMBRES NTA (National Teachers-USA) d'Espanya i Andorra

Hola a tots,

Com a membre del Comitè Tècnic i Director de la NTA d'Espanya i Andorra em complau convidar-vos, a una nova edició de l'Assemblea anual dels NTA Members d'Espanya i Andorra que tindrà lloc a Barcelona el proper dia 4 de setembre al matí, a les 12 h.

La reunió tindrà lloc a la seu de la Federació Catalana de Ball Esportiu, al carrer Viladomat 184-186 esc. A 1 º 3 ª (cantonada Av Roma), amb la qual ens uneix una estreta col•laboració i on ens sentim com a casa pel tracte que ens dispensen. A més, el Line Dance i el Country Western son una de les 6 Disciplines reconegudes en els seus Estatuts.

Atès l'interès que en molts ha despertat la nova Llei de la professionalització de l'Esport i a les nombroses consultes rebudes per mi en els últims mesos, he cregut adequat fer un ordre del dia del vostre màxim interès concís, clar i totalment pràctic.

La major preocupació i / o intranquil, que em trasllades, és:

que necessito per seguir amb "els meus grups", "impartint les meves classes" "jo no preparo a ningú per la competició" "jo només faig classes en locals o Centres Cívics o en" "ho vaig deixar i ara he tornat" ... ja que fa uns mesos que va finalitzar el termini per a la Habilitació Professional i / o la Validació de les Formacions a Espanya, en el termini establert per a aquells Esports en Període Transitori, per tant vull saber i entendre quin serà el meu futur, com em podria afectar, "em poden denunciar "...? etc ..

Atès que fem servir moltes hores en comunicar-nos per telèfon, o parlar personalment en algunes Festes, o escriure'ns per correu electrònic, i tinc la sensació que el tema segueix estant pendent, com a mal comprès, i ja que és la meva responsabilitat com a representant de la NTA donar les màximes i millors explicacions al nostre Col•lectiu, he pensat, que el contingut proposat, us motivaria per assistir i compartir, una estona, els nostres pensaments i inquietuds en harmonia i bon humor.

Porteu preguntes preparades, ja que la seva resposta són la base de millora de nosaltres mateixos i de la nostra Organització.

Cal confirmar assistència, per un tema d'espai ... ho podeu fer per correu electrònic info@fcbe.cat o bé per telèfon a la mateixa Federació 934.538.020 Els que ja heu confirmat no fa faltar tornar a repetir. Gràcies

Espero veure't el dia 4, a les 12 h. recorda-ho!

Martí Prades
Spain&Andorra NTA Dtor.

c/. Enric Morera, 37 3º 1ª
08243 MANRESA . BARCELONA (SPAIN)

Tel/Fax +34 938 757 616
Mob. +34 658 953 078
E-mail: mprades@superline.es
www.superline.es

Comentaris

Entrades populars