dilluns, d’octubre 10, 2005

VII Concurs del Nashville Country Club

Nashville Country Club
Font: Countrycat Fotos


Sembla mentida, però ja ha passat un any. Bé, un any des del darrer cop, però serà el 7è en total. Set anys de concurs del Nashville, d'on han sortit balls de tota mena.

El Concurs del Nashville és de tots els que hi ha actualment el més veterà. Desconec si va ser el primer que va haver-hi.

Ha estat un aparador del linedance de Catalunya durant aquests set anys. Hi ha hagut grans balls, anys amb un clar guanyador, d'altres amb més candidats, anys amb més polèmiques que altres...

I enguany torna amb l'empenta de sempre. Serà el 22 d'octubre a partir de les 19:00h.

A continuació us n'enganxo les bases que podeu trobar a la web del Nashville Country Club.



SETÈ CONCURS DE BALLS COUNTRY (actualitzat el 07/10/2005)

Com cada any, després de l'aniversari del Nashville, celebrem el ja tradicional concurs de balls country. Aquest any es farà dissabte dia 22 d'octubre, en principi només serà un dia, depenent del nombre de grups que s'apuntin en serien dos.

Aquestes són les bases per concursar:
1. S'han de fer grups amb un mínim de dues persones i un màxim de quatre. Cada persona només pot participar en un grup de ball.

2. Cada grup ha de crear un ball per l'ocasió que s'exhibirà davant del públic i jurat el dia en qüestió. Recomanem que no sobrepassi els 64 temps tot i que depenent de la música poden ser més o menys. No calen balls eterns sinó ben pensats i divertits de ballar.

3. La música dels balls ha de ser country i les cançons no poden estar repetides per tant la direcció controlarà que no coincideixi més d'un grup amb la mateixa cançó. Si es donés el cas, el primer que s'apunti gaudirà de preferència. Una vegada apuntats els grups, NO ES PODRAN FER CANVIS DE CAP TIPUS, només es canviarà la música si es dona el cas de la coincidència amb les cançons. Aconsellem presentar el full de ball correctament escrit juntament amb la resta dels requisits que fan falta per apuntar-vos exposats en el punt següent (4).

4. Els grups es podran apuntar fins la setmana abans del concurs, es a dir fins el dia 16 d'octubre, a partir d'aquest dia es tancarà el nombre de participants. Per fer-ho us dirigireu a la barra del Nashville portant, a part del full de ball, un full, que pot estar escrit a ma amb lletra clara, o imprès, on constin les dades següents:

Nom del Grup de Ball
Noms dels Components del Grup
Nom del Ball
Títol de la Cançó
Nom de L'Artista

També haureu de presentar el CD amb la música escollida, indicant en el mateix CD, escrit amb lletra clara, el títol de la cançó i el número de pista on es troba per facilitar la feina al Dj. I com a última cosa haureu d'abonar el preu de inscripció (especificat mes avall, punt 6) en el moment que us apunteu. És imprescindible pels grups que vulguin participar presentar tots els requisits a la barra del Nashville per formalitzar la inscripció i passar a la llista definitiva que serà exposada a la nostra web a continuació d'aquestes bases. No espereu a l'últim moment, podeu fer-nos arribar totes les dades al Nashville directament o a través d'un conegut. Recordeu, la inscripció ha de ser directament a la barra del Nashville (preguntar per Yolanda).

5. En principi el concurs es celebrarà en un sol dia, dissabte 22 d'octubre. En cas de que el nombre de grups participants sobrepassi de llarg la quinzena haurà d'ésser celebrat forçosament en dos dies consecutius, es a dir dissabte 22 i diumenge 23 d'octubre. Recordar que el diumenge 16 d'octubre es tancarà la llista de participants precisament per saber quants son els grups apuntats, a partir d'aquest dia no s'admetrà cap mes grup. Les portes del Nashville s'obriran a les 18.00 del dia 22, al voltant de les 19.00 es procedirà al sorteig per saber l'ordre d'actuació dels grups i seguidament començarem amb el concurs. Es demana la màxima puntualitat, els grups que no hi siguin a les 19.00 no podran concursar i perdran la inscripció. En cas de dos dies de durada es procedirà com a la edició anterior, una eliminatòria i deu finalistes que participarien el dia següent quedant els tres millors i l'horari seria el mateix que el dissabte. EN CAS DE PLUJA EL CONCURS QUEDA DIRECTAMENT AJORNAT A LA SETMANA SEGÜENT.

6. El preu serà de 4 ? per participant consumició inclosa. S'abonarà al moment de la inscripció juntament amb tot el esmentat en el punt 4. El dia del concurs cada participant rebrà un tiquet d'entrada que val per una consumició.

7. El Jurat estarà format per diferents professors i coreògrafs vinculats al mon del Linedance Country. Els noms seran exposats mes endavant a continuació de les normes de participació.

VALORACIONS A L'HORA DE PUNTUAR
Principalment es valorarà que sigui un ball original, creat per aquest concurs ben pensat i treballat (5 punts), que s'adapti a la música escollida (5 punts) i que entre els components del grup hi hagi harmonia i coordinació al ballar, tanmateix l'aspecte, expressió i vestuari son importants (5 punts). En aquesta edició no hi haurà premi al millor vestuari però repetim que es important a l'hora de puntuar la coordinació i l'aspecte dels concursants d'un mateix grup.

Recordem que es un concurs per fomentar la creativitat, per passar una bona estona i tot i que no es per professionals, cada any, entre tots, fem que sigui possible i que sigui millor i mes seriós. Agraïm la vostra col·laboració.


Fins aquí les bases.

Per anar fent boca, podeu llegir les cròniques de Countrycat de les edicions del 2003 i del 2004.
Publica un comentari a l'entrada
Si voleu enviar les vostres cròniques, fotografies, anuncis de festes, balls,... ho podeu fer sempre que volgueu al mail countrycat@gmail.com o convidant-nos a l'acte que obriu a Facebook, amb la màxima antel·lació possible. Si es tracta d'activitats, recordeu d'incloure tota la informació necessària: lloc, adreça, horaris, preu d'entrada,...
Related Posts Plugin for Blogger