Cowboy Troy


Foto de família
Font: CMT.com



Avui toca parlar d'un cantant que he descobert per casualitat, i que no és semblant a res del què jo havia sentit fins el moment.

S'autoanomena Cowboy Troy i, deixant de banda el fet que és de color, cosa poc habitual al country llevat de comptades excepcions, la seva música combina el country amb el hip-hop. Del resultat, ell ho anomena hick-hop.

No puc dir que em torni boig el seu estil, la veritat és que no em convenç gens, però crec que val la pena escoltar-lo ni que sigui per sentir un estil diferent. Mai abans havia sentit jo una combinació per l'estil.

El seu treball s'anomena Loco motive, té 12 cançons i són les següents:
01 I Play Chicken With the Train
02 Crick in My Neck
03 Ain't Broke Yet
04 If You Don't Wanna Love Me
05 My Last Yee Haw
06 El Tejano
07 Somebody's Smilin' on Me
08 Do Your Thang
09 Beast on the Mic
10 Whoop Whoop
11 Automatic
12 Wrap Around the World

El podeu escoltar gratuïtament des de la web de la Country Music Television.

Després d'escoltar-lo, l'únic que se m'acut dir és que la indústria del Country mai deixarà de sorprendre'm...

Comentaris

Entrades populars