Adéu al Texas Country Bar
Dissabte es va donar a conèixer la notícia, un cop acabat un bon concert dels Willy & The Poor Boys. El Texas, amb gairebé 4 anys de vida, tanca definitivament les seves portes.
Com malauradament hem comentat altres vegades, el tancament d'un local, sigui quin sigui, és una mala notícia. Hi perdem tots, no només la clientela habitual.
Tanca un lloc dedicat al Country, un dels pocs que havia tingut el què cal per emprendre un negoci poc atractiu econòmicament parlant (això crec que cap propietari de local ho posa en dubte), i mirar d'organitzar festes, concerts i actes de tota mena perquè tots poguéssim disfrutar de la música Country.
I és que als emprenedors/es que tiren endavant locals, els hauríem de fer un monument. Sense ells, no tindríem gairebé res.
Per això m'agradaria donar les gràcies al Texas i, de retruc, a tots els locals que hi ha hagut i també als què queden i als què vindran. A banda de les diferències entre ells, sóc de l'opinió que ha de prevaldre un nexe d'unió comú, que no és altre que la música Country. I entre tots lluitar per fer del Country el què es mereix. Només és això, una opinió.
Per acabar, m'agradaria publicar el missatge de comiat que la Pat del Texas m'ha fet arribar, i que va ser el text que va llegir el dissabte.
Adéu Texas, i gràcies per tot el què heu aportat al Country a Catalunya durant aquests 4 anys.
¡Gracias chicos! Ha sido una maravilla de concierto, ya habéis visto como hemos disfrutado, etc. etc.
Hoy es un día muy especial. En Enero hará cuatro años que se inauguró este bar y la trayectoria ha sido impresionante, algunos de vosotros lleváis viniendo mucho tiempo y lo habéis podido ver. Los principios fueron difíciles ya que yo no sabía ni servir una copa y menos llevar un bar, pero bueno no ha salido tan mal y la muestra es que todavía estáis aquí.
Recuerdo cuando venían gentes de Girona, Francia, Tarragona y Barcelona y como nos hemos divertido.
Yo he disfrutado muchísimo y para mí esto no tiene precio, pero en esta vida todo tiene un principio y un final.
Y hoy es el final del Texas.
Antes de nada quiero agradecer infinitamente a Joan, Esperanza, Laura, María, Teresa, Jenny y Jesús todo el cariño que han dado al Texas y todo el empeño que han puesto para que yo no leyera esto, esta noche.
Tengo el convencimiento de que aquí he hecho amigos, no muchos pero muy buenos y ellos saben muy bien quienes son.
Se han abierto últimamente muchos bares country, podría volver a llenar el Texas porque se que lo podría hacer y tengo un equipo buenísimo de clientes y amigos que me ayudarían pero creo que ya he cumplido una etapa y estos últimos meses no me he divertido tanto como antes.
Me gusta la música country y me seguirá gustando, me gusta bailar y seguiré bailando o sea que puede que nos veamos por ahí entre baile y baile.
Gracias Joan, has sido un buenísimo compañero y amigo, Esperanza y tú sabéis sobradamente lo que es ser cliente del Texas y estar detrás de la barra. Ha sido un privilegio teneros de compañeros.
Lo mismo os digo a María, Teresa, Jenny, Jesús y algunos mas, ha sido un placer conoceros y espero seguir teniéndoos como amigos.
Vamos a bailar, pisad fuerte, bailad a fondo porque esta noche es la última vez que se baila en el Texas.
Gracias a todos.
Comentaris