Les fotografies i els balls del Concurs


Fotografia del Nashville Country Club
Font: Countrycat



Les imatges de la final
Finalment he pogut trobar una estona per penjar les fotografies que vaig fer el diumenge, a la final del VI Concurs de Line Dance del Nashville Country Club, a Terrassa.

De cada grup n'hi ha dues, amb més o menys traça per part meva. Malauradament la qualitat de les fotografies dista molt del què pretenia. La manca de llum sumada a una càmera sense flash fan que s'eixampli la llegenda de les fotos-fosques-de-Countrycat! ;-)

Però ja sabeu que si algú de vosaltres vol, em pot enviar per e-mail tot el material gràfic que vulgui. En tot moment citarem la font. Ho podeu fer a les direccions countrycat@terra.es o bé countrycat@gmail.com

Per veure les fotos de la final (de dissabte no en tinc perquè no hi vaig ser), entreu a aquesta pàgina.


Els balls del Concurs
Polèmiques al marge, amb més o menys passos, ocupant més o menys espai, vestint millor o pitjor, i sobretot, arribant o no a la final i guanyant-la o no, la veritat és que hem de fer tots plegats l'esforç de mirar-nos-ho tot des de dalt, i veure que al cap i a la fi, el què ha de quedar de concursos com aquest són els 22 balls que es van presentar.

Aquest és el veritable patrimoni que tenim la obligació de no perdre. Només és la meva opinió.

Bé, després del rotllo, deixeu-me que us posi els enllaços als balls que fins al moment he rebut per mail (i moltes gràcies a tots/es per la vostra col·laboració):
· Jemavi (Veure el full del ball).
· Cocktail (Veure el full del ball).
· Mr. Mom (Veure el full del ball).
· Raindrops (Veure el full del ball).
· Take me down (Veure el full del ball).

Comentaris

Entrades populars