Missatge curt i tonto

Internetnecks i gent d'arreu, avui he d'anar per feina. No sé què passa els divendres però mai tinc temps d'escriure un missatge més o menys normal. Potser és que ja tinc ganes que arribi el cap de setmana i per això no arribo tant aviat a la feina com la resta de dies de la setmana.

No us heu fixat que els divendres hi ha menys trànsit al matí? Bé, aquest és un tema que dista bastant del country, o sigui que millor que pari de reflexionar sobre ximpleries...

Però no acabaré les ximpleries perquè el missatge d'avui n'és una de grossa. Com que no tinc temps per buscar gaire informació a la xarxa i encara no he pogut penjar les fotografies que vaig fer ahir al concert de la Danni Leigh al Wild Bunch de Vilassar, avui penjaré una web que la Marta em va enviar fa molt de temps.

No acaba de ser country que diguem, tot i que musical n'és. De country només té els cavalls que hi surten. Però són uns cavalls molt especials: han decidit formar un conjunt a-capella.

Entreu a la pàgina, cliqueu sobre els cavalls, i feu-los cantar! (Nota: heu d'encendre els altaveus de l'ordinador i tenir instal·lat el pluggin de Flash)

Una sobirana ximpleria que us pot ajudar a fer passar més ràpid aquest divendres que ja tendeix més a la primavera que al cru hivern dels darrers dies...

Comentaris

Entrades populars