Abans de marxar de pont...

Estic buscant alguna pàgina que em permeti afegir alguna tonteria més a Countrycat, del pal jocs on-line, missatges a mòbils, etc.

De moment, com que molt temps lliure no tinc, només he pogut trobar una petita distracció, tonta però mica en mica espero trobar alguna cosa millor.

Us presento la primera Sopa de lletres de Country que hagueu pogut fer mai! (o no)

Gràcies a una web que vaig trobar ahir, he pogut fer una sopa de lletres amb 20 noms de cantants country (mascles, no femelles...). Alguns són evidents però n'hi ha un parell dels 20 que són de nota. A veure si algú és capaç de trobar-los tots vint... (Si voleu, envieu-me la llista de cantants que hagueu trobat al meu mail)

Veureu que la única opció que hi ha per fer la sopa és imprimir la pàgina. Sé que és una mica d'estar per casa però es lo que hay!.

Entrar a la sopa de lletres!

Apa, bon pont a tothom! Els que aneu a les festes de gracia, podreu escoltar country dissabte i diumenge. Mireu el Forum Countrycat per més detalls!

Comentaris

Entrades populars