Novetats a la pàgina

Mica en mica vaig ampliant les possibilitats que ofereix Countrycat. Quan veig alguna cosa en altres webs que m'agrada, intento aplicar-ho a la meva, la teva, la nostra, vaja! (igual que Tevetrès)

I ahir, mentre navegava per l'enorme oceà virtual, vaig trobar una pàgina que oferia un buscador intern, de l'estil Google. Recordo que algun cop algú de vosaltres m'havia proposat que incorporés una eina així perquè es poguéssin localitzar més fàcilment missatges anteriors.

Doncs bé, després de fer algunes investigacions (no gaire complicades, tot s'ha de dir), vaig trobar la manera de fer-ho.

I el resultat és el què veieu a l'esquerra de la pàgina. Una caixa de text que permet buscar el què vulgueu ja sigui a dins de Countrycat o a Google directament. Funciona com un cercador qualsevol.

I si teniu algun suggeriment més, vosaltres maneu que jo obeïré!

Comentaris

Entrades populars