Claudia Church, una famosa desconeguda

Gran titular de noticia el d'avui. Famosa desconeguda... De seguida sabreu a què em refereixo.

Tot comença ahir a la Fila, a la classe que l'Anna (no l'aNNa), la nova profe en substitució d'en Raül.

Després d'ensenyar un Whiskey River, un Go go stomp (pròximament a Countrycat) i un Little Richard Rock li va tocar el torn a un ball molt popular darrerament: l'On the rocks, altrament conegut com a Streets of Nashville (també pròximament a Countrycat).

Quan l'Anna acaba d'explicar un ball, té la bona costum de comentar algun detall de les cançons. En aquest cas va preguntar al respectable qui era l'autor de la cançó del ball en qüestió. Ningú no sabia qui era (jo tampoc ho recordava).

Així doncs, un ball arxiconegut, una cantant ignorada.

Doncs vaig pensar que no podia ser i que valia la pena que li dediqués almenys un missatge a la Claudia Church, cantant de l'Streets of Nashville.

Aquesta bona dona no té web. Li hauré de presentar els meus serveis professionals (... ... ...). Només li he trobat una breu biografia i la lletra de les seves cançons, a una pàgina que vaig comentar fa temps, als inicis de Countrycat: Sing365.com.

Per saber què diu la cançó Streets of Nashville, cliqueu aquí.

Per saber la biografia de la Claudia Church, entreu a aquesta pàgina.

Esperem que a partir d'ara tothom sàpiga qui és la cantant de la cançó Streets of Nashville, o del ball On the rocks.

Comentaris

Entrades populars