Els/les Bojos/es pel Country heu decidit: el millor ball és...

RENEGADE!!!!!!!!!!!!!!!!

Després de setmanes de votacions i d'haver escollit 10 balls finalistes, el guanyador ha resultat ser aquest ball de parelles d'uns tals Dennis & Connie McGuire.

Aquest ball de 48 temps ha desbancat a altres balls mítics i igualment preciosos com ara el Cowboy by night, el Sunset o el Lightning Polka. La votació ha estat molt ajustada i el marge de vots ha estat molt curt (2 vots respecte els segons). Aquesta ha estat una tònica general al llarg de les votacions prèvies que hem anat fent, la qual cosa pot venir a dir que són molts els balls que agraden. Això ens ha de fer estar contents perquè indica que la salut del Country Line Dance a Catalunya és bona.

Concretament, els 93 vots rebuts s'han distribuït de la següent manera:
    · Cowboy by night: 14 vots (15%)
    · Sunset: 14 vots (15%)
    · Don't be wrong: 5 vots (5%)
    · Crazy little thing: 14 vots (15%)
    · Another tequila sunrise: 7 vots (7%)
    · Hold on: 5 vots (5%)
    · Lightning Polka: 9 vots (9%)
    · Renegade: 16 vots (17%)
    · Take it easy: 1 vot (1%)
    · No tomorrow: 8 vots (8%)

Personalment, he de reconèixer que no sé fer el Renegade! (Accepto xiulets, escridassades, mails de protesta, recollida de signatures,...) Però resulta que mai a cap honky tonk l'he vist ensenyar i amb prou feines l'he vist fer un parell de cops en els locals on sovintejo (de cinc mesos ençà). La veritat és que em moro de ganes d'aprendre'l perquè els balls de Big Circle amb canvi de parella són preciosos. Sense anar més lluny, recentment tenim el Billy Bob que és n'és un bon exemple.

Un dels puntals del Renegade, des del meu punt de vista, és la cançó: Danger at my door, d'en Mark Chesnutt. És de les grans cançons que corren per aquests mons de déu.

El primer cop que la vaig sentir va ser en una pel·lícula d'aquelles de diumenge a la tarda que no recordo el títol. L'argument era que uns granjers que no havien sortit mai de Texas es feien millonaris i anaven a viure a California, sabeu quina peli vull dir? Bé, no ve al cas. Quan vaig sentir la cançó em vaig quedar amb la tornada i d'aquí en vaig poder treure el títol. Després la vaig buscar per internet i encara em va agradar més.

I ara que ja us he explicat la meva vida, us dono uns enllaços relacionats:
    · Fulla de ball del Renegade: [Anar-hi]
    · Lletra de la cançó del ball: [Anar-hi]
    · Fragment de la cançó del ball: [Escoltar]
    · Web d'en Mark Chesnutt: [Anar-hi]

Comentaris

Entrades populars