Avui va d'imatges

Ja us vaig insinuar fa uns missatges que tenia un material gràfic que estava disposat a penjar públicament... I com que ningú m'ha donat diners a canvi que no ho fes, ara l'he penjat a "l'internet" perquè tot el món ho pugui veure. Clar que sent realistes, només ho veuran els de sempre... però què seria d'aquesta vida sense il·lusions?

Bé, entre les fotografies que he penjat hi ha les dels cursos de 1er i de 4rt del Bailongu (en les que hi sóc jo clar, no em posaré a comprar les fotos de tots els nivells només perquè ho pogueu veure!), així com fotos de l'exhibició de 1er. Les de la GRAN exhibició de 4rt de dissabte passat estaran penjades tant bon punt ens les passin els del Bailongu.

També hi he penjat les fotos que va fer l'Anna el dia del concert de la Heather Myles, que em consta que cada dia mira aquesta pàgina amb molta atenció des dels USA... o era el Heather Mylos???

Doncs això. Si cliqueu a aquesta pàgina hi podreu veure aquestes quatre fotos. Prometo ampliar continguts amb fotos que em feu arribar o que ens vagin fent pels puestos.

Ah! Mireu el missatge de sota i no us perdeu avui el concert dels Ringo's Electric Cowboys!

Comentaris

Entrades populars