Concerts d'Amanda Jo Ceballos Band al Barn d'en Greg


Nota enviada per: El Barn d'en Greg

Dia: dissabte, 13 i diumenge 14 de juliol de 2013
Lloc: El Barn d'en Greg, Rubí

Amanda Jo Cevallos, una nova promesa de la música country d'Austin, Texas, actuarà junta amb la seva banda durant DOS DIES seguits al Barn d'en Greg!!! Aixì que segur que no la podreu perdre!!


El dissabte i diumenge el 13 i 14 de juliol, no cal que vagis al famòs Broken Spoke d'Austin (on actúa l'Amanda Jo sovint) per escoltar l'autèntica música honkytonk en viu, veniu al Barn d'en Greg!

DISSABTE 13 JULIOL - AMANDA JO CEVALLOS BAND a les 23:30

*ATENCIÓ 2-STEPPERS Aquest dissabte coincideix amb el fi de curs de les classes de 2-STEP, i farem com sempre, classe amb en Ferran i la Vane entre les 20:30 i les 22h aprox. Despres podreu sopar i ballar 2-step amb la música en directe!!! Acabarà la nit amb música linedance/2-step

DIUMENGE 14 JULIOL - TEXAS BBQ DINAR+ CONCERT AMANDA JO CEVALLOS BAND. a partir de les 12:30

*Veniu a gaudir d'un dinar i una banda autènticament texans!!

I si fos poc, pels que no sabeu encara ballar el ball numero 1 a Texas (el 2-step) podreu fer els primers passos aquest dia, amb la profesora AMANDA JO CEVALLOS!!! Classe d'13:00 a 14:00.

CONCERT A LES 16:30

ENTRADA 15€ (cada dia) inclou una cervesa o refresc. El menjar va apart.

Reserva imprescindible per sopar el dissabte i dinar del diumenge...plaçes limitades ...truca al 936971375

Més informació a la pàgina de la trobada a Facebook.

Si voleu enviar les vostres cròniques, fotografies, anuncis de festes, balls,... ho podeu fer sempre que volgueu al mail countrycat@gmail.com o convidant-nos a l'acte que obriu a Facebook, amb la màxima antel·lació possible. Si es tracta d'activitats, recordeu d'incloure tota la informació necessària: lloc, adreça, horaris, preu d'entrada,... )

Comentaris

Entrades populars