Canvis a Countrycat



Hola a tothom

La finalitat d’aquest missatge és informar a tothom que Countrycat deixarà de publicar informació sobre festes, esdeveniments i trobades a la pàgina principal. Per tant, a partir d’ara les convocatòries que rebi via e-mail o via facebook no seran publicades a Countrycat per mi.

Què dius ara? Què ha passat?
Ai gent, doncs que l’edat no perdona!
El motiu del canvi és estrictament de la poca disponibilitat d’un servidor (meva, no d’un servidor informàtic, eh? :-). Com molts sabeu, sóc una sola persona per actualitzar totes les pàgines de Countrycat, i el meu temps lliure els últims mesos ha evolucionat a la baixa en la mateixa proporció que l’edat (i les meves opcions vitals que ara no em posaré a detallar...) m’ha fet adquirir noves responsabilitats que abans no tenia, i que em demanen temps.

És per això que, abans de seguir trigant setmanes a contestar e-mails i a publicar la informació a la portada (tard, massa sovint), prefereixo deixar de donar aquest servei. Les coses, o es fan ben fetes o millor no fer-les. I ja fa massa temps que no puc donar el servei que voldria.

La opció de demanar ajuda i que algú em donés un cop de mà actualitzant les pàgines de Countrycat no la contemplo. Em treuria feina per un cantó però m’obligaria a coordinar un equip per l’altre, i no sé què és pitjor. Però agraeixo els cops que més d’un s’ha ofert per donar-me un cop de mà.

De totes maneres, us convido a que seguiu utilitzant el Fòrum (http://countrycat.forocatalan.com/) i el Calendari On-line (http://countrycat.forocatalan.com/calendar.forum) per publicar vosaltres mateixos les activitats que volgueu. O penjar-les als taulells de Facebook, us podeu afegir al grup de Countrycat (http://www.facebook.com/group.php?gid=122903755353) sempre que volgueu i penjar-hi tot el què necessiteu donar a conèixer.

Ei, de totes maneres, si algú de vosaltes em vol pagar un sou cada més per dedicar-me professionalment a mantenir Countrycat només cal que ho digui, eh? Dedicaré com a mínim 8 hores al dia exclusivament a publicar continguts a la web i aniré al dia d’e-mails contestats. Fins i tot m’aprendré els balls que m’envieu... ;-)

La opció que em toqui la loteria i no hagi de seguir treballant per guanyar-me la vida no la descarto. Però a banda que la possibilitat és remota, si em toca una bona “picossada” dubto que dediqui el temps a pencar; me’l passaria comprant CD’s, anant a concerts a Estats Units,... jejeje

Això vol dir que Countrycat desapareix??
No pas!
Countrycat seguirà existint, però amb menys activitat. Penjaré missatges com els del principi, fa més de 6 anys, i només quan tingui temps. És a dir, missatges sobre cantants, cançons que m’agraden, nous discs que surtin,... tornarà a semblar més un bloc.
I si apareixen noves eines a Internet que puguin aplicar-se fàcilment a Countrycat les afegiré. Sempre amb la voluntat de contribuïr a ajudar a crear i mantenir la comunitat catalana aficionada al country i al linedance.

I els balls? I les lletres de cançons? En seguiràs penjant si te n’enviem?
Sí.
Els balls o les lletres que m’envieu no em treuen tant de temps i no tenen la urgència de les festes. Me’n podeu seguir enviant a la direcció de sempre (countrycat@gmail.com) que ho penjaré encantat a les diferents webs de Countrycat així que pugui.

I les fotos de trobades? En podem enviar?
No.
Però he creat un grup a Flickr (http://www.flickr.com/groups/countrycat) on qualsevol que ho vulgui hi podrà penjar fotografies. Mica en mica aniré penjant algunes de les que hi ha acumulades de tot aquest temps.

I les samarretes? En podré seguir demanant tot i la crisi?
Sí.
Intentaré seguir oferint aquest servei a través de la Botiga Countrycat (http://www.country.cat/botiga), ja que m’ajuda a equilibrar una mica els costos dels dominis.

De la mateixa manera, si algú està interessat en contractar publicitat a Countrycat també pot contactar amb mi a través del mail de sempre.

Segur que tot és només per falta de temps? No hi ha cap mal rotllo amb algú? No n’estàs una mica tip de tot plegat?
Jeje, mira que en sou de malpensats! :-)
No, la decisió és només per falta de temps. Us ho juro per en George Strait!

RESUMINT:
Què publicaré a partir d’ara:

- Contingut creat per mi mateix
- Contingut creat per altres però que sigui atemporal, i així poder-lo penjar quan bonament pugui sense haver d’estar-me disculpant com fins ara. Podeu enviar crítiques de CD’s, històries inventades, biografies de cantants,...
- Balls
- Lletres de cançons

Què NO publicaré a partir d’ara:
- Tota la resta: cartells de trobades, avisos per festes, fotografies, cròniques que es vulguin penjades urgentment. Per tot això tothom qui vulgui té eines a les seves mans per publicar-ho autònomament (Fòrum, Agenda, Facebook)

Això és tot. Espero-ho que s’entengui aquesta decisió. Estic segur que la majoria l’entendreu.

1 abraçada!

Comentaris

Entrades populars