Raycountry fa 10 anys!!!



Nota enviada per: Raycountry

(Si voleu enviar les vostres cròniques, fotografies, anuncis de festes, balls,... ho podeu fer sempre que volgueu al mail countrycat@gmail.com amb la màxima antel·lació possible. Si es tracta d'activitats, recordeu d'incloure tota la informació necessària: lloc, adreça, horaris, preu d'entrada,... Si voleu enviar cartells, és preferible que els envieu en format imatge o PDF, no en format Word)

La web degana del Country Català, la pàgina d'en RayCountry, enguany fa ni més ni menys que 10 anys! El 30 de gener concretament. Impressionant, senzillament impressionant. Quan encara poca gent coneixia i utilitzava internet a casa nostra, en Ray ja va fer el primer pas per poder disposar d'un ciberespai country que parlés el nostre idioma. Ja no ens calia saber anglès, ell ens ho posava clar i català!

Des d'aquí, un any més, la nostra més sincera enhorabona i els millors desitjos pel futur.

Us deixo amb una nota que ens ha fet arribar el mateix Ray.

Ah! Recordeu la seva adreça (la tenia sempre a disposició al menú esquerra de Countrycat): http://www.geocities.com/nashville/stage/9133


Raycountry , X anys
Per Ray
El 30 de Gener de 2009 es compleix el desè aniversari de la meva web. Si, ja han passat deu anys des de que vaig començar aquesta petita aventura per internet, i la veritat es que no m'ho sembla ... L'objectiu d'aquest website continua sent el mateix, es a dir, donar a conèixer, en la mesura de les meves possibilitats, aquesta música que em va captivar i que vaig descobrir en els anys 1978/79. Una música que continua sent apassionant per mi i que ara ja puc dir amb seguretat que és "la banda sonora de la meva vida ".

Durant aquest temps, la pàgina ha anat fent canvis, sempre però, ha volgut ser només una web personal, un hobby, no ha pretès mai ser cap altre cosa. L'actualitzo sempre que puc, i ho faig amb il·lusió, i el dia que ja no sigui així i perdi aquesta il·lusió, deixaré de fer-ho i segurament la web acabarà desapareixent. Espero, però, que això no passi amb molt de temps i que continuï amb les mateixes ganes del primer dia, no com el linedance, per exemple, que quan vaig començar, en l'any 1999, ho vaig fer amb interès..., havia descobert una manera més de gaudir de la música que em fascinava. Lamentablement, la situació actual de tot el que envolta aquest món del ball en línea en el nostre país (i en d'altres) m'ha portat a deixar-ho, a deixar de ballar i de fer coreografies, desenganyat i trist de veure com s'està donant molta més prioritat o importància al ball que no pas a la música en si mateixa, i això no és el que jo vull ni el que m'agrada. Hi ha però d'altres coses positives que m'ha donat aquest món del "line dance", com el munt de persones que he conegut i amics que he fet anant per els locals country del nostre país, ballant, i sobretot escoltant bona música country.

Voldria agrair des d'aquí a tothom qui visita aquesta web per el seu suport i ànims durant tots aquests anys i també a tothom qui ha signat en el meu llibre de visites, que heu sigut molts. Moltes gràcies a tots, de tot cor. Com ja he dit, seguiré actualitzant la web en la mesura de les meves possibilitats i sempre fent-ho amb la il·lusió de posar el meu granet de sorra en la difusió d'aquesta música que tant m'agrada, el country, al nostre país, Catalunya

ray,
Gener 2009

Comentaris

Entrades populars