Concert dels Back to Texas al Nashville



Dissabte a la nit va tenir lloc l'esperat retrobament amb el públic d'un dels grups degans del panorama country nacional, els Back to Texas.

Jo personalment no els havia pogut escoltar mai fins al moment. Tampoc fa tant que estic ficat dins el món del country, i crec que quan ells van retirar-se de l'escena jo encara no havia començat a entrar-hi.

Segons em comenta en Guardot, el nucli del grup està format per Alex Andrés (veu), Ramón Jiménez (Guitarra Elèctrica i veus), Jim (Bajo i veus) i Izzy (Bateria). A més en aquesta sessió van comptar amb la col·laboració de Carol Duran (Fiddle) i Josep Traver (guitarra elèctrica).

A un Nashville Country Club de Terrassa ple a vessar i amb molt ambient, el reaparegut grup va fer les delícies del públic assistent, interpretant cançons del seu antic repertori, juntament amb nous temes molt ben escollits, segons el meu punt de vista.

Vam poder escoltar temes propis de la banda (Barcelona Mama i d'altres que no conec i no us en sé dir el títol) i cançons molt conegudes de cantants de primer nivell, com ara Alan Jackson (Mercury Blues, Don't rock the jukebox, I don't even know your name), George Strait (Heartland, Murder on Music Row), Brad Paisley (Online), Tracy Lawrence (Sticks & Stones, My Second Home), Jerry Reed (East bound and down), Chad Brock (Yes)...

A mi em va agradar molt, la veritat és que vaig disfrutar amb les cançons que van escollir pel concert. Segons el meu punt de vista els músics anaven molt conjuntats (no només en vestuari...). Els solos amb la guitarra eren impressionants (increïble amb el tema "I don't even know your name"), les cançons molt ben versionades i la resta de músics també molt bé. En fi, que si en teniu la oportunitat no us els perdeu!

A la mitja part vam poder felicitar a en Pep Cima pel seu aniversari! Un pastís enorme i unes botes i cactus de xocolata molt bons. Per molts anys Pep!

Ens vam poder assabentar també que els Back to Texas estant treballant en un nou CD, que encara no té data de sortida. Serà qüestió d'estar atents a les novetats que vagin apareguent! La seva web és: http://www.myspace.com/backtt

Comentaris

Entrades populars