Èxit a la presentació del disc de Tony Brass


Èxit a la presentació del disc de Tony Brass

Tal com vam anunciar fa uns dies, el passat diumenge 25 de novembre Tony Brass va presentar a Barcelona el seu àlbum de debut, que duu per títol "Stay with me".

Entre les cançons hi ha versions de temes de Brad Paisley (The World i una versió traduïda al castellà de Whiskey Lullaby), Tim McGraw (Unbroken) i George Strait (Today my world slipped away) entre altres.

Tony Brass és un cantant d'aquí, que ha estat preparant aquest CD amb molt d'esforç i sacrifici. Ell mateix ens ha escrit cinc ratlles sobre la presentació del CD, dins la gala benèfica organitzada pel Casal Lambda en suport a la lluita contra la Sida.

"La presentació va anar molt, però que molt bé. Vaig disfrutar tant, m'ho vaig passar tant bé! El meu equip i jo estàvem molt tranquils abans de sortir, estàvem molt contents, teníem una energia molt bona, de veritat que va ser bufar i fer ampolles. Excepte un "acople" a un "falsete" no va haver-hi cap problema."

"Al principi el públic (no entès en country), estava una mica parat, però poc a poc van anar connectant fins al punt que a l'última actuació (amb el The World), va esclatar una ovació! Es notava que s'estava transmetent una energia estupenda, els temes que vaig triar eren potents."

"Es van vendre cds al punt de venda que hi havia instal·lat al hall del teatre, i al final fins i tot vaig signar cd's, no m'ho podia creure, estava flipant, la gent feia cua per que li signès el meu cd que havien anat a comprarrrr!!!!!"

"En quant a la resta de la gala, vaig veure molt poqueta cosa, l'espai reduit de camerinos feia que les esperes fossin llargues i ocultes. No tinc dades del que van recaptar per a la donació que es pretenia fer. L'únic que sé es que es van exhaurir totes les entrades i que la gent estava dreta tant a la platea com a dalt."

En Tony també va explicar-me que molt aviat s'estrenarà el video clip del "Watching You", i que es penjarà a la seva web. Es va rodar els dies 27 i 28 d'octubre als afores de Sant Boi i Santa Coloma de Cervelló, i dalt de la muntanya de Sant Ramon.

L'estil d'en Tony Brass és country-pop, com ell mateix declara a l'apartat Filosofia de la seva web. Perquè us en feu una idea, podríem dir que va en línia més comercial del Nashville actual.

Res més, només anotar la seva pàgina web oficial, on properament es podran veure vídeos dels seus temes: http://www.tonybrass.com/

Comentaris

Entrades populars