Toby Keith: Big Dog Daddy

Toby Keith: Big Dog Daddy

El proper 12 de juny veurà la llum el darrer treball de Toby Keith, que durà per títol "Big Dog Daddy".

Toby Keith és el cantant de temes com "Who's your daddy" (ball Web on), "Beer for my horses" (ball Whiskey & Beer), "You Ain't Much Fun Since I Quit Drinking" (ball Big dog), "Big blue note" (ball Young Little Love), "As good as I ones was" (ball Thank you) o "I love this bar" (ball Help me).

La llista de les 11 cançons és la següent:
01 High Maintanence Woman
02 Love Me If You Can
03 White Rose
04 Get My Drink On
05 Wouldn't Wanna Be Ya
06 Big Dog Daddy
07 I Know She Hung the Moon
08 Pump Jack
09 Burnin' Moonlight
10 Walk It Off
11 Hit It

Les que potser destacaria són "Get My Drink On" i "Big Dog Daddy" (que em sona com una barreja entre el mític "Johnny B. Good" i el tema "Third rock from the sun" de Joe Diffie). Però en general no m'ha agradat gaire, per no dir gens. Ja fa uns quants àlbums que Toby Keith no em fa el pes.

Però jutgeu vosaltres mateixos/es; el podeu escoltar gratuïtament durant uns dies a la web de la CMT (Country Music Television), fent clic aquí.


Enllaços relacionats:
· Web oficial de Toby Keith
· Toby Keith a MySpace
· Escoltar CD Big Dog Daddy

Comentaris

Entrades populars