Heather Myles al Texas

Heather Myles al Texas

Aquest cap de setmana la cantant americana Heather Myles ha protagonitzat dos concerts al Texas Country Bar de Vilassar de Dalt.

Personalment vaig anar al de divendres, i la veritat que tot i els problemes de so ella i la seva banda van estar molt bé.

Van tocar temes clàssics seus com ara Big Cars, Nashville's gone Hollywood, Playin' every honky tonk in town, Sweet talk good lies, If the truth hurts o Who did you call darling entre altres. Només va faltar que sonés "Little chapel".

Heather Myles va actuar amb la seva banda al complert: guitarra, bateria, baix, fiddler i pedal-steel. El fiddler va ser tota una passada!

Com cada concert que ha fet Heather Myles a Catalunya, vam sortir esperant ja la propera vegada que vingui a cantar a casa. Esperem que sigui aviat!


Concert a banda, m'agradaria aprofitar el missatge per agraïr a la gent del Texas la gran acollida que em van dispensar, la seva simpatia i el seu bon humor. Finalment poden donar per tancada la campanya "Ponsà vine al Texas"! jejeje Moltes gràcies gent! Espero que el proper cop no es faci esperar tant!

Heather Myles al Texas


Algunes imatges de la nit
A Countrycat Fotografies trobareu un recull de les imatges que vaig captar del concert de divendres.

Si algú dels qui sortiu vol que li envïi, només cal que em pagui 10 euros i serà seva... jejeje és conya! Envieu-me un mail a countrycat@gmail.com i us l'enviaré amb la màxima qualitat.

Comentaris

Entrades populars