Daryle Singletary - Straight from the Heart

Daryle Singletary - Straight from the Heart

El passat 27 de febrer va sortir publicat el darrer treball de Daryle Singletary, titulat "Straight from the heart".

Si en un altre missatge comento que el CD "Heartaches by the number" de David Ball és boníssim, us asseguro que aquest no es queda pas curt!!

Com Ball, Daryle Singletary també versiona clàssics, com "Bottle let me down", "Some hearts never mend" o "I've Got a Tiger by the Tail".

Un tros de CD!!! Escolteu-lo gratis a la web de la CMT (Country Music Television) i ja m'ho sabreu dir!

Les cançons del CD són aquestes:
01 Bottle Let Me Down
02 Black Sheep
03 Some Broken Hearts Never Mend
04 Promises
05 I've Got a Tiger by the Tail
06 Jesus and Bartenders
07 These Days I Barely Get By
08 Miami, My Amy
09 I Still Sing This Way
10 Lovin' on Back Streets
11 Fifteen Years Ago
12 We're Gonna Hold On

Us recomano "Bottle let me down", "Some hearts never mend", "Promises" (que també canta Randy Travis al CD Old 8x10), "I've Got a Tiger by the Tail" o "I still sing this way".

Si algú vol dir la seva sobre el CD, ens trobem al Fòrum de Countrycat!


Enllaços relacionats
· Web oficial de Daryle Singletary
· Escoltar CD "Straight from my heart"
· Comprar CD a Amazon

Comentaris

Entrades populars