Clint Black - The love songs

Clint Black - The love songs


Durant uns dies es podrà escoltar a través de la web de la CMT (Country Music Television) el nou àlbum de Clint Black, The love songs.

Es tracta d'un CD recopilatori amb algunes de les seves cançons d'amor, des de "When I said I do" fins a "Half the man", passant per cançons com "Like the Rain" o "You Know It All".

La llista dels 12 temes és la següent:
01 When I Said I Do (Duet With Lisa Hartman Black)
02 You Made Me Feel
03 Something That We Do
04 Our Kind of Love (Duet With Carolyn Dawn Johnson)
05 My Imagination
06 Like the Rain
07 You Know It All
08 That Something in My Life
09 One Emotion
10 Half the Man
11 Easy for Me to Say (Duet With Lisa Hartman Black)
12 I'll Have to Say I Love You in a Song

La que més m'agrada és el duet amb Carolyn Dawn Johnson, "Our Kind of Love".

Per escoltar-los, només cal que entreu a aquesta pàgina


Enllaços relacionats
· Web oficial de Clint Black
· Escoltar el CD
· Vídeos de Clint Black a Countrycat Vídeos

Comentaris

Entrades populars