Like red on a rose: nou CD d'Alan Jackson

Like red on a rose


El passat 26 de setembre va veure la llum l'últim treball d'Alan Jackson, que duu per títol "Like red on a rose", produït per ni més ni menys que Alison Krauss.

A priori, abans d'estiu, quan ens vam assabentar de la notícia i de la col·laboració amb la Krauss, pintava de conya: un nou àlbum del gran Alan Jackson (ja van dos en 1 sol any) que presumiblement tindria tocs de bluegrass, de la mà d'Alison Krauss.

Doncs gent, quina decepció... ni country (tal com l'havia anat fent fins ara) ni bluegrass. Una mena de música suau, que segons com em recorda una mica l'estil de Garth Brooks. La veu, això sí, preciosa com sempre. Podria cantar havaneres o flamenc, però la seva veu es faria escoltar com sempre!

Ara bé, el disc, segons el meu humil punt de vista, dolent. Sento dir això però és el què penso. Afortunadament l'he escoltat abans de comprar-lo.

M'he endut la mateixa decepció que em vaig endur quan en Garth Brooks va treure aquell infumable "In the life of Chris Gaines". En aquella ocasió vaig comprar-lo... ara almenys no m'hi he gastat els diners.

Per salvar alguns temes de la meva particular crema, diríem que "The Firefly's Song", "Had It Not Been You" o "Where Do I Go From Here" no estan tant tant malament.

Però si us agrada la música de l'Alan Jackson fins al moment, us recomano que abans de comprar escolteu el nou CD.

Podeu escoltar-lo gratuïtament des de la web de la CMT (Country Music Television), fent clic aquí.


Una opinió més favorable per part d'un entès en country music
En Joan de Calaf (que tal com ha dit al Fòrum Countrycat tampoc no li ha fet el pes el nou CD) m'ha fet arribar la crítica d'un gran entès en música country, en Manolo Fernández, conductor del programa de ràdio "Toma Uno".

La podeu llegir, per tenir un altre punt de vista més positiu, a través de la seva molt recomenable pàgina web.


Enllaços relacionats
· Web d'Alan Jackson
· Web de la CMT per escoltar el nou CD
· Web del programa Toma Uno
· Doneu la vostra opinió al Fòrum Countrycat

Comentaris

Entrades populars