L'Emili Muntaner professor al Maverick

L'Emili Muntaner professor al Maverick

El proper diissabte a partir de les 22:30h l'Emili Muntaner començarà una nova etapa fent classes al Maverick de Riells i Viabrea.

Tal com comenta el mateix Emili:
"Serà una nova experiència i un repte més dintre de la meva carrera com a professional del ball country. Per primera vegada sortiré de la meva zona habitual de fer classes, és a dir, fora de l'Alt Maresme, encara que no de la zona d'influència de molts dels meus alumnes que des de que no estic els caps de setmana al Magma aprofiten per a visitar aquest local del Baix Montseny.

Per tots aquests motius i per ser també un client habitual del Maverick i col·laborador com instructor sempre que m'ho han demanat, se que estaré com a casa, a més del bon rotllo amb els propietaris, Dolors i Carles."


L'Emili també afegeix:
"Estic en contacte amb la Diana i el DJ Vander, que són qui fan la classe dels divendres en el Maverick, per a mantenir una linea en els diferents balls a ensenyar i he d'agrair-los des d'aquí tot el seu suport.

I això és tot. Començament el dia 17 encara que el cap de setmana de Sant Joan estarà tancat, així que el meu segon dia serà el dissabte 1 de juliol."



Des d'aquí, molts ànims per aquesta nova etapa!

Comentaris

Entrades populars