George Strait: Somewhere Down in Texas


George Strait - Somewhere down in Texas
Font: Amazon



Avui surt a la venda un nou àlbum d'un dels grans de Country contemporani, amb 60 milions de discos venuts i 51 números uns; no és altre que George Strait.

L'àlbum durà un títol molt suggerent i esperançador: Somewhere down in Texas. L'han produït el mateix George Strait i Tony Brown.

El primer single ja ha batut un rècord: ser el single que ha debutat més alt a la Billboard Hot Country Singles, concretament al número 30.

Duu per nom "You'll be there" i en podeu escoltar un fragment a Amazon.

La lletra d'aquest tema sí que està ja disponible a Internet. Entre altres pàgines, la podeu trobar a Cowboylyrics.com.

El CD conté 11 temes, que són els següents:
1. If The Whole World Was A Honky Tonk
2. Somewhere Down In Texas
3. The Seashores Of Old Mexico
4. You'll Be There
5. High Tone Woman
6. Good News, Bad News
7. Oh, What A Perfect Day
8. Texas
9. Ready For The End Of The World
10. She Let Herself Go
11. By The Light Of A Burning Brige

He pogut sentir-lo pràcticament tot i en termes generals coincideixo amb l'opinió de la Mercè: és un àlbum lentet.

"If the Whole World Was A Honky Tonk" és una balada, "The Seashores Of Old Mexico" un vals rapidet però no deixa de ser un vals, "You'll be there" una altra balada,... "High Tone Woman" és la més ràpida del CD, però la única realment mogudeta.

Ei, res a dir contra de les balades, però pel meu gust n'hi ha massa en un mateix CD.

Els qui em coneixeu ja sabeu que és un dels meus cantants preferits. El nou CD no és que m'hagi decebut, però em va agradar més l'anterior, Honkytonkville. I també he de reconèixer que m'agradaven més els seus primers treballs, però què voleu que us digui: "He is the king!". :-)

En fi, qui vulgui parlar-ne, ens trobem al Fòrum Countrycat!

Podeu escoltar fragments de les noves cançons i fins i tot comprar-lo a Amazon, si no voleu esperar a que algun dia arribi a l'FNAC a un preu molt més alt (penseu que el canvi euro-dolar encara ens és favorable). Jo he aprofitat per comprar-lo juntament amb "Blame the vain" de Dwight Yoakam que va sortir el 14 de juny.

Comentaris

Entrades populars