Guanyeu entrades per Greg Trooper!


Greg Trooper
Font: http://www.wpln.org



El passat 10 de març us informàvem sobre el proper concert de Greg Trooper al Teatre Zorrilla de Badalona, dins el Festival Blues&Ritmes.

Doncs ahir mateix vaig rebre un mail d'en Jordi, un dels organitzadors d'aquesta gran trobada de música americana que representa cada any el Blues & Ritmes.

Resulta que des de Vilaweb Badalona es sortegen sis entrades per anar a veure en directe a Greg Trooper

Només cal que entreu a Vilaweb Badalona i participeu al concurs!

Aprofito per enganxar-vos la darrera nota de premsa que m'ha enviat en Jordi, apareguda a Dock, la discogràfica de Trooper a l'Estat:

GREG TROOPER, nuevo disco y actuación en el BLUES & RITMES de BADALONA

Ya era hora de que alguien nos trajera al tesoro mejor guardado de Nashville. Y tenían que ser, cómo no, los organizadores del Blues & Ritmes de Badalona los que obraran este milagro. Steve Earle ha comparado la importancia de su música con la de Kurt Cobain, Johnny Cash, los Beatles o los Stones. Sus canciones han sido versioneadas por el propio Earle, así como por Vince Gill, Robert Earl Keen, Maura O'Connell o Billy Bragg. En el 2003 nos regaló una obra maestra del country-folk y uno de los mejores trabajos de la historia de DOCK: "Floating" (Sugar Hill) y en 2004 el sello Munich rescataba dos de sus mejores discos en "Straight Down Rain /Live At Pine Hill Farm". También pudiste escuchar una de nuestras piezas favoritas (ese impresionante dueto con Maura O'Connell) en el CD recopilatorio "La Ruta del Americana" (Borderdreams, 2004).

Esta primavera regresa con nuevo y ya séptimo disco, "Make it Through This World" (producido por el legendario Dan Penn, una de las piezas fundamentales de la música del sur de los EE.UU) que verá la luz en Europa a finales de marzo y que le traerá en exclusiva al prestigioso Festival Blues I Ritmes de Badalona, por el que también han pasado otros artistas de Dock, como BUDDY MILLER o CHRIS HILLMAN.


VIERNES 1 - ABRIL- 2005-
BADALONA (BARCELONA)-
Teatro Zorrilla
Festival Blues & Ritmes.


Fins aquí la nota de premsa. Per a més informació, podeu llegir el missatge del 10 de març de Countrycat o entrar a la web del Festival Blues&Ritmes.

Comentaris

Entrades populars