Country a Vodaphone


Country a Vodaphone
Font: Vodafone



No és intenció fer propaganda aquí de cap companyia de telecomunicacions, però dissabte passat vaig veure per primer cop l'anunci de Vodaphone a la televisió.

Fins aquí direu: i????

Doncs bé, resulta que anuncien que amb els seus telèfons de nova generació, et pots descarregar i escoltar música quan vulguis, on vulguis, etc, etc, etc, pagant religiosament, això sí!!

L'anunci va d'un tio que surt al carrer escoltant música electrònica, de cop canvia la música i es torna rockero, després es torna reagge,... I tot això, amb cançons de cada estil de fons.

Doncs a veure quina cançó creieu que sona a la meitat de l'anunci?

... ... ...

Ni més ni menys que Redneck Woman, de la Gretchen Wilson. La sorpresa va ser considerable, i fins que no el vaig tornar a veure no m'ho vaig acabar de creure.

Podeu veure vosaltres mateixos l'anunci des d'aquesta pàgina de Vodaphone (és el de dalt a la dreta).

Resulta que un dels estils que es poden escoltar en aquest servei de Vodaphone és el Country.

Estic segur que algun responsable de Vodaphone li agrada el Country, malauradament no és habitual que el "nostre" estil estigui tant normalitzat, no? Almenys, no creia que ho estés fins a l'extrem de figurar entre els estils d'aquest nou servei. Potser també vol dir que mica a mica es va aconseguint la fita que tanta gent persegueix des de fa tants anys...

Comentaris

Entrades populars