Avui, per fi, nou CD de Jimmy Buffet


License to chill: Nou àlbum de Jimmy Buffet
Font:Web oficial



Finalment ha arribat el dia. Un dels CD's que més expectativa m'ha generat (almenys a mi personalment) aquest any és License to chill, d'en Jimmy Buffet.

És un CD de 12 temes dels quals 9 són duets amb els grans del country del moment: Alan Jackson, George Strait, Kenny Chesney, Martina McBride, Toby Keith, Clint Black,...

Ara que he pogut escoltar fragments de les cançons, m'ha defraudat una mica. No acaba de ser el què m'esperava. Excepte algun tema, com la versió del llegendari tema Hey good lookin' cantanda a 6 veus que és la bomba, el tema d'Alan Jackson i algun altre, la resta no m'acaba de convèncer. Potser m'he deixat enlluernar pels noms, però la veritat és que no crec que me'l compri.

Us passo la llista dels temes:
· Hey Good Lookin' - (with Clint Black, Kenny Chesney, Alan Jackson, Toby Keith and George Strait)
· Boats To Build - (with Alan Jackson)
· License To Chill - (with Kenny Chesney)
· Coast Of Carolina
· Piece Of Work - (with Toby Keith)
· Anything, Anytime, Anywhere
· Trip Around The Sound - (with Martina McBride)
· Simply Complicated
· Coastal Confessions
· Sea Of Heartbreak - (with George Strait)
· Conky Tonkin' - (with Clint Black)
· Playin' The Loser Again - (with Bill Withers)
· Window On The World
· Someone I Used To Love - (with Nanci Griffith)
· Scarlet Begonias
· Back To The Island

Podeu comprovar si tenim gustos semblants o no escoltant qualsevol dels temes gratuïtament des d'aquesta pàgina de la CMT.

I podeu veure el vídeo sencer de la millor cançó del disc (segons el meu parer), Hey Good Lookin', des d'aquesta pàgina de la CMT. Feu-ho, que la cançó s'ho val!

També hi ha una entrevista amb Jimmy Buffet. Cliqueu aquí per llegir-la.

I si després de sentir les cançons, creieu que no tinc gust per la música i voleu comprar el CD, ho podeu fer des de la pàgina d'Amazon. :-)

Comentaris

Entrades populars