I Concurs Linedance i Two Step al Wildbunch


Aleix, Sergi, Xavi i Rafa
Font: Countrycat Fotografies



Si no veieu la imatge, cliqueu aquí.

Tal com us deia ahir, avui us penjaré la informació que m'ha arribat fins ara sobre el que va donar de sí el I Concurs Linedance i Two Step al Wildbunch.

Pels missatges que he rebut o que he llegit al Fòrum Countrycat, la festa va ser tot un èxit, i la gent va disfrutar molt.

En primer lloc va quedar el grup format per l'Aleix, en Sergi, en Xavi i en Rafa. Tot i que no hi vaig ser, els vaig veure assejar al Rodeo Country l'altre dia i el ball prometia. Duu per nom Burning boots i la cançó és Bible belt, d'en Travis Tritt.

El segon lloc va ser per la Roser, la Noelia, la Maria i la Laura amb un ball anomenat Crazy Squared.

El podi el completava un grup format pel David, l'Anna (Teki), l'Anna i en Xavi, que anaven amb una samarreta groc-canari que se'ls veia com a mínim des de Nashville, TN. :-) El nom del ball, un crit autòcton dels components: Keep On Kraking.

La classificació de la resta de grups la podeu trobar a aquesta pàgina de Countrylandia, la web de la SHTBA (organitzadora del Concurs).

De la resta de participants, destacar que la cançó Redneck woman de la Gretchen Wilson va sortir, amb un ball homònim coreografiat per l'Esther, el Jose, la Pepa i el Jordi. Es veia a venir perquè és un tros de cançó, com vam comentar ja a Countrycat a aquest missatge.

Podeu veure les fotografies que em va enviar en Santi si entreu a la pàgina corresponent de Countrycat Fotografies.

L'Elisenda i l'Elsa també m'han fet arribar fotografies, però encara no he tingut temps de penjar-les, sorry. Ho faré així que pugui. També tinc encara pendents penjar fotos del concurs del Buffalo, que em van enviar l'Esther i el Jose.


Res més. Gràcies a tothom que m'ha enviat informació i felicitats a tots/es els que vau participar!

Comentaris

Entrades populars