George Strait: "I hate everything"


George Strait
Font: Web Toma 1



Segons publiquen alguns fòrums a internet, sembla ser que ja hi ha nom pel següent single de George Strait.

La cançó es dirà I hate everything (Ho odio tot), i formarà part d'un àlbum recopilatori de #1's que es publicarà a principis d'octubre.

Aquest àlbum de repàs, amb alguns temes nous com I hate everything, vé a celebrar els 50 números 1 que ja ha aconseguit un dels reis del Country actual, tal com vam comentar fa un any a aquest missatge.

Dura pràcticament 4 minuts (3:57), i és un tema a l'estil Strait: els qui l'adoren diran que és bo i els que no diran que sona com totes les seves cançons.

Jo, que ja sabeu que en sóc un fan, penso que no està al nivell d'algunes cançons com "Honk if you honytonk" o "Honkytonkville", de l'últim CD publicat fins ara. Per dir-ho d'alguna manera, el to de la cançó em recorda més a temes com "The best day" o "Go on".

Però no puc fer-hi més: m'agrada... :-))

I els qui hagueu llegit fins aquí tindreu premi! Després de fer unes investigacions pels baixos fons internàutics, m'han passat una pàgina on es pot escoltar en exclusiva la cançó sencera.

Cliqueu aquí per sentir la cançó. (Si veieu que no funciona, aneu clicant al "play" i amb paciència us acabarà sonant. Almenys a mi m'ha anat així)

Comentaris

Entrades populars