Nou àlbum de Mary Chapin Carpenter


Mary Chapin Carpenter
Font: Sonymusicstore.com



Avui surt a la venda el nou treball de Mary Chapin Carpenter, titulat Between here and gone. Es tracta del primer nou grup de cançons des de la publicació de Time*Sex*Love al 2001.

Un total de 12 noves cançons que es converteixen en el 10è àlbum de la cantant. Són les següents:
1 What Would You Say To Me
2 Luna's Gone
3 My Heaven
4 Goodnight America
5 Between Here And Gone
6 One Small Heart
7 Beautiful Racket
8 Girls Like Me
9 River
10 Grand Central Station
11 The Shelter Of Storms
12 Elysium

En podeu escoltar fragments de totes elles a aquesta pàgina.

Si em permeteu la opinió, personalment m'ha defraudat bastant. Sentint els fragments totes les cançons m'han semblat iguals, i força distants al country que a mi m'agrada (digueu-me purista).

Jo no conec gaire la seva carrera però recordo cançons com I feel lucky o Down at the twist and shout que valen molt la pena. Doncs perquè us feu una idea, aquest nou CD no s'hi acosta ni a 10 metres.

Personalment no recomanaria aquest àlbum.

Si en voleu un d'ella, sí que crec que val la pena el recopilatori The Essential of Mary Chapin Carpenter. S'hi poden trobar les cançons que he dit i d'altres que també sonen força bé, com He thinks he'll keep her o Passionate kisses. Però vaja, a mi particularment no em torna boig.

Però sobre gustos no hi ha res escrit, o sigui que si algú en té una altra opinió o coneix més que no pas jo la seva carrera, que no es talli i deixi un missatge al Fòrum Countrycat.

Enllaços relacionats:
- Pàgina oficial de Mary Chapin Carpenter (Aneu-hi)
- CD's de Mary Chapin Carpenter a Amazon (Aneu-hi)
- Lletres d'algunes de les seves cançons (Aneu-hi)

Comentaris

Entrades populars