Llista de locals i classes de linedance

Començo els missatges de l'any 2004 amb una idea que fa temps que em volta pel cap: fer una llista amb els horaris i locals on poder aprendre a ballar line dance. No és una idea excessivament brillant, però la veritat és que no he sabut trobar aquesta llista a enlloc suficientment actualitzada.

És per això que avui penjaré en aquest missatge els llocs i horaris que jo conec. Però m'agradaria més que mai, que tant alumnes com professors com propietaris de locals que puguin estar llegint ara aquest missatge, em fessin arribar més informació o em corretgissin la que escric.

Per fer-ho, podeu penjar un missatge al Fòrum Countrycat o enviar un e-mail a countrycat@terra.es. Per la meva part em comprometo a tenir actualitzada la llista amb la informació que m'envieu.

Ja sé que la majoria tenim costums fixes, anem sempre als mateixos llocs, i no ens cal tenir cap llista. Però si algú que tot just comença vol informar-se de llocs on aprendre'n, pot trobar-se sense saber on anar. Per això val la pena fer aquesta llista, i com més actualitzada i completa millor.

La informació que he anat recopilant la podeu trobar a aquesta pàgina.

Comentaris

Entrades populars