Linedance des de la Terra Ferma


Església d'Almacelles
Almacelles. Font: Piera Edicions
   Vila d'Almenar
Almenar. Font: Xtec


Avui m'agradaria fer ressó de la iniciativa de la gent de dos pobles de les comarques de Lleida, concretament Almacelles i Almenar.

Es tracta d'un petit grup d'unes 15 persones que es troben davant del "problema" (quina ironia) de no viure aprop de Barcelona. Això fa que tots els locals que permeten disfrutar a cor què vols amb el Country i el Linedance estiguin lluny del seu abast geogràfic. El més aprop és a Igualada (La Taverna) i és a més de dues hores de camí, sense parlar de l'estat en què es troba la carretera i la perillositat a l'hivern per les glaçades.

Quina ha estat la seva reacció? Ni més ni menys que fer venir a una parella de professors (pagant, lògicament) a que els donin unes classes de ball cada dissabte i almenys poder mantenir viva la flama del linedance a la Terra Ferma. Cada mes es reparteixen els costos de tot plegat entre tota la gent del grup.

Nois, quan l'Elisenda em va comunicar aquest fet enviant-me un mail a countrycat@terra.es vaig quedar impressionat. D'això se'n diu amor al linedance!!!

I després, he recordat que un cop, la Glòria i un servidor, crec que vam estar parlant amb un dels integrants del grup, una nit, al Saloon. No recordo el nom però ens va comentar que estaven buscant algú que pujés a Lleida a fer-los classes de ball. Ja llavors em va impressionar les ganes que tenien de dur el Linedance a la Terra Ferma.

Les classes són els dissabtes a partir de les 22:00 al Poliesportiu d'Almenar.

No tinc cap dada de contacte per poder parlar amb algú del grup, però us puc oferir el Fòrum Countrycat com a punt de reunió virtual si ho desitjeu. Tota iniciativa és poca comparada amb l'empenta que hi posen ells!

No em queda fer res més que felicitar-los a tots i esperar que algun dia pugui obrir un Honkytonk a les comarques de Lleida.

Comentaris

Entrades populars