Una senyoreta fa 23 anys...



Glòria

Fer la foto més gran!




En efecte, una senyoreta que de tant en tant entra a aquesta pàgina resulta que avui fa anys. Un tal Glòria, no sé si la coneixereu... Si no sabeu qui és, penseu en la noia més bonica que conegueu i multipliqueu-la per dos. Llavors tindreu una vaga idea de qui és la Glòria.

Ara que ja he aconseguit fer-la posar vermella i que quan em vegi em clavi una bufetada, continuaré dient que fa 23 anys (ara que encara és jove puc dir l'edat!) i que com que és la meva xicota i me l'estimo amb bogeria, em permetreu que el missatge d'avui no sigui com els habituals a Countrycat. Disculpeu la cursilada però en el fons sóc un romanticot...

I com a regal on-line d'aniversari, li he dedicat el primer número d'una nova secció de Countrycat, que estrenem avui mateix: el Puzzle de Countrycat!

A partir d'avui, un cop per setmana (intentaré cumplir-ho) penjaré a internet una pàgina amb un puzzle que podreu fer tants cops com vulgueu des del vostre ordinador, augmentant-ne o disminuint-ne la dificultat com vosaltres volgueu.

Podeu enviar-me fotografies per fer el puzzle setmanal (preferiblement Country) al meu correu electrònic. La d'aquesta setmana, com ja he dit, va per la Glòria. És la foto de l'inici del missatge.

Cliqueu aquí per entrar a la pàgina del puzzle! (els que pogueu enceneu els altaveus que hi ha so)

Bé, i ara que ja he aconseguit que la Glòria em deixi per haver-li fet aquesta mala passada, acabo el missatge.

Un petó enorme carinyu! Smuacks!

;-)

Comentaris

Entrades populars