2n Campionat de Catalunya de Balls Country 2003/2004

Fa uns dies vaig trobar tot navegant que el proper 1 de novembre comença el 2on Campionat de Catalunya de Balls Country.

Jo desconeixia completament la celebració d'aquest concurs (de fet, tot just fa un any que la ballo) i m'he informat a través de la web.

Es tracta d'un campionat establert per diferents proves puntuables. Els participants van acumulant punts i al final hi ha un guanyador. Bé, com qualsevol campionat, no?

S'han fixat diferents categories: equips, adult iniciat, adult debutant, infantil iniciat, infantil debutant i aleví debutant. L'any passat, en la primera edició, els guanyadors van ser Catalonian Cowboys (Terrassa), Paqui Monroy, Olga Feliu, Ariadna Corbí, Gemma Clusellas i Oriol Saboya.

Cada temporada s'estableixen a priori una llista de balls, que seran els que els concursants hauran de ballar durant les diferents proves del campionat. Aquests balls s'han escollit mitjançant la participació dels internautes, que podien omplir un formulari que hi havia a la pàgina web del Campionat.

La llista completa de balls per cada nivell la podeu trobar a aquesta pàgina. I aquí entro jo! Com carai pot ser que el ball que em vaig inventar l'any passat, el Young Enough, hagi estat seleccionat com a ball de concurs per principiants????

No s'ha ensenyat mai a enlloc, i estic segur que només el sé fer jo! La sorpresa, quan vaig veure que estava a la llista de seleccionats va ser molt important. La veritat és que em fa molta il·lusió, però sobretot estranyesa perquè no sé qui carai l'ha pogut votar... Us prometo que jo no! Serà el primer cop que algú que no sóc jo ni la Glòria balla un ball dels meus... Snif, snif...

Apart del Young Enough, i entre molts altres, hi ha balls com el Pagadanjo, l'Scrap it, l'On the Rocks, el Tush-Push o el Sureño.

També hi ha una categoria que ja d'entrada s'anomena No-country... La veritat és que si el nom oficial explicita clarament que es tracta d'un campionat de Balls country no entenc la presència d'aquesta categoria. Però és només la meva opinió personal.

La primera prova per a grups serà l'1 de novembre a Platja d'Aro i per a individuals el 7 de Novembre a Salou. Ja us hi podeu apuntar ara mateix des d'aquesta pàgina.

Comentaris

Entrades populars