Vè Concurs Nashville (per l'Elsa)

M'agradaria dedicar el missatge d'avui a escriure el què l'Elsa m'ha enviat al mail sobre el què li va semblar a ella el concurs del Nashville. Va respondre a la crida desesperada que vaig fer divendres de reporters/es perquè en principi no hi podia anar jo. Moltes gràcies Elsa!

(Si algú també vol dir la seva sobre el Concurs que m'enviï un mail a aquesta adreça)

Al mateix temps també li vull agraïr que m'hagi passat la fulla del ball que va quedar en 14ena posició, que van ballar l'Alfons, en Josep, en Jordi i en Salva, el Too late que quan tingui un moment penjaré a Countrycat Linedance.

I ja per acabar els agraïments, afegir que en Josep (Homer pels forumistes) també se'm va oferir voluntari de seguida per fer-me el reportatge gràfic de la nit. Doncs ahir mateix em va enviar unes quantes fotografies que també tant aviat com pugui penjaré a la pàgina de fotografies del Concurs del Nashville. Merci Josep!

(Per cert, respecte als problemes que tenen les pàgines de fotografies, dir-vos que en uns dies deixaran d'existir. Només us demano que de moment, si veieu que no funcionen els enllaços, ho proveu una hora més tard perquè és degut a que es sobrepassa el límit permés per hora de transferència d'informació).

Ara sí: us deixo amb el missatge íntegre de l'Elsa sobre la seva opinió del Concurs!


"Senzillament impressionant!!!
Ha sigut el primer any que veia un concurs d’aquest estil, i la veritat és que ha estat molt bé. Tots els participants que van ballar van impressionar al personal, uns més nerviosos que altres, però tots es van merèixer els aplaudiments del públic.

El concurs estava previst celebrar-lo al pati del Nashville, però degut al mal temps, es va decidir fer-ho a dins. Que com hi vam cabre? Tots ben apilonats i ben apretadets, visca l’escalfor!!

Després d’unes tres hores de veure els diferents balls, per fi va arribar el moment tant esperat per tots, els premis. Tothom estava nerviós i feia les seves suposicions de qui guanyaria.

L’ambient general va ser molt agradable i alegre. Em va agradar tant que potser l’any vinent hi participo."


Saps què, Elsa? Que estic d'acord amb tu! L'any que ve fem un equip!!! :-)

Comentaris

Entrades populars