Encara més balls nous

Després de la meva frustració d'ahir, en no poder anar a la Fila per culpa del mal d'esquena (ja no tinc edat per certes coses...), avui us penjaré nous balls que la Cinta em va fer arribar per correu electrònic a cowboy_cat@hotmail.com.

Es tracta d'una sèrie de balls seus, alguns ja els coneixereu i d'altres no, que em va passar i jo vaig traduir al català. Cal destacar el Don't you like it, 2on al IV Concurs del Nashville, un ball que els lectors/es de Countrycat repetim sovint allà on anem.

Els podeu consultar tots al menú de l'esquerra de la pàgina. Per aquells/es que encara no se n'hagin adonat, els balls més recents els destaco en negreta perquè siguin més senzills de localitzar, ja que la llista comença a ser gran (i només ha fet que començar!).

També veureu que he afegit un enllaç directe a la Sopa de Lletres, per aquells que vulgueu desconnectar una estona.

Aprofito per dir-vos un cop més que si teniu balls, vostres o no, coneguts o no, que s'ensenyen o no, i voleu penjar-los a internet per fer-los accessibles a tothom, podeu fer com la Cinta i enviar-me'ls a cowboy_cat@hotmail.com, que quan tingui una estona els penjaré encantat.

Comentaris

Entrades populars