Veus noves a la música country

Ahir vaig passar-me la tarda connectat al Kazaa (poca feina la meva...) perquè vaig trobar un paio que tenia una bona connexió i les cançons baixaven depressa.

Doncs a més de tenir bona connexió tenia un repertori impressionant de country. Milers d'arxius en MP3 i molts noms nous per mi, que fa relativament poc que m'interesso per cantants de fora del circuit més comercial.

Doncs un d'aquests nous talents (almenys nou per mi) és un senyor que es diu Aaron Watson, del qual em vaig poder baixar moltes de les seves cançons. Amb dos CD's a les seves espatlles, comença ja a destacar dins el món del country. I si fos per mi, encara el faria destacar més després d'haver-lo pogut sentir.

El primer treball es deia A Texas Cafe i el segon duu per títol una frase que ens podem aplicar a nosaltres: Shut up and dance (Tanca la boca i balla). Són moltes cançons, 15 en el primer i 14 en el segon. Aquest fet revela que encara no és una estrella, ja que aquestes solen escatimar-nos 10 tristes cançons per CD.

Si voleu comprar-lo a Amazon, és curiós perquè enlloc d'haver-hi aquests dos àlbums, n'hi ha un altre, una espècie de recopilatori amb cançons dels dos altres CD's.

Podeu entrar a la pàgina personal d'Aaron Watson clicant aquí. I si voleu, podeu sentir fragments de qualsevol de les 29 cançons entrant a aquesta pàgina. Jo us recomano una cançó que es diu Charlene Gene (cliqueu aquí per escoltar-la directament).

A la web del sr Watson (elemental...) també hi trobareu una biografia, les lletres de les seves cançons, CD's, articles de merchandising, etc. Si voleu, podeu entrar també a la secció d'Aaron Watson a aquella pàgina que us comentava l'altre dia, Mp3.com. Clicant aquí, hi entrareu i podreu descarregar-vos cançons seves gratuïtament.

Comentaris

Entrades populars