Nova cançó i nou ball

Ahir al Fòrum Countrycat l'Anna ens donava a conèixer el nou single de Brad Paisley, Celebrity.

Acte seguit vaig buscar-la amb el Kazaa i la vaig poder escoltar. Realment molt recomenable. Podeu fer el mateix que jo, o podeu consultar la pàgina del sr. Paisley i escoltar-la des d'allà. La lletra de Celebrity la podeu llegir seguint aquest altre enllaç.

I per si aquesta bona notícia fos poc, al cap d'una estona en RayCountry escrivia al Fòrum que ja l'havia coreografiat. Segons les seves pròpies paraules: un ball senzill, de 32 temps i 2 parets. Ja el podeu aprendre entrant a aquesta pàgina!

I per avui res més. Només dir-vos que me'n vaig uns dies de vacances a la Garrotxa i que evidentment no m'enduré l'ordinador i l'internet per anar penjant missatges. De totes maneres, vosaltres podeu continuar entrant al fòrum i votant a l'enquesta que la cosa està que arde!!!

Comentaris

Entrades populars