Cançó del dia: Chad Brock - Young enough to know it all

Porto des de dissabte intentant crear un nou ball, que espero poder-lo penjar aviat. I buscant entre les cançons que tinc per trobar al ball una música rapideta (no massa tampoc), em vaig topar amb aquesta d'en Chad Brock, l'autor del famós i mal-versionat Yes, que es diu Young enough to know it all; traduït seria més o menys "Prou jove per entendre-ho tot".

Tot i no ser una cançó Honky tonk i tenir aires de New Country el motiu pel que la comento com a Cançó del dia és purament perquè crec que té un ganxo d'aquells difícils de definir. D'aquelles cançons que només per la melodia ja t'agraden, abans de saber què diu la lletra. I per això la vaig triar també pel meu ball.

La pàgina oficial d'en Chad Brock és aquesta.

Podeu sentir fragments de 30 segons d'aquesta i la resta de cançons del sr. Brock si entreu a aquesta pàgina.

Per saber-ne la lletra, la pàgina que podeu consultar és aquesta. No he trobat a enlloc els compositors de la lletra, ni buscant-ho a la seva pàgina personal. Una opció és que siguin d'ell mateix, però m'estranyaria. En fi, si algú sap qui va escriure Young enough to know it all ja ens ho farà saber a tots deixant un missatge al Fòrum Countrycat, ok?

Doncs això, de moment escolteu si voleu/podeu aquesta cançó i d'aquí una setmaneta ja la podreu ballar... :-)

Comentaris

Entrades populars