Cançó del dia: Sammy Kershaw & Lorrie Morgan - He drinks tequila

Estimats internetnecks: ahir em van fer una petició i avui la concedeixo. (Si és que sóc bonííííííssim, o no...). Resulta que l'Anna (per si de cas hi ha algun psicòpata o algun assassí de parkings llegint, m'estalviaré cognoms i altres dades personals...) em va proposar que busqués la lletra d'aquesta cançó tant bona de la Lorrie Morgan i en Sammy Kershaw. Doncs al final l'he trobat però no a la font habitual de sempre sinó a una altra pàgina que sens dubte caldrà analitzar en més profunditat i que es diu Coquetshack (no sé si és molt o poc coneguda, almenys jo no l'havia sentit abans...).

La lletra la podeu trobar a aquesta pàgina.

Ja ho veieu, els vostres desitjos són ordres per mi! (bé, no tots, eh?). Així que no ho dubteu: qualsevol repte, comentari, crítica, suggerència, envieu-me un e-mail a cowboy_cat@hotmail.com i amb molt de gust i si em ve de cara us faré cas...

Ah! Anna, si llegeixes aquesta nota, sàpiques que per demà ja he pensat penjar una cançó que potser t'agradarà... (clar que segur que ja deus tenir la lletra...).

Comentaris

Entrades populars