ALABAMA

Xicots i xicotes, el comentari que penjo avui va dedicat a en Guifré, que ahir em va esciure per donar-me ànims per tirar endavant la pàgina. Ja ho veieu, si em feliciteu, us ho agraeixo en públic! :-)

Bé, doncs en Guifré em comenta que és un fan dels Alabama. Tot i que m'arrisco a cagar-la i que em rectifiqui, deixeu-me dir-vos el què he trobat buscant per "l'internet".

La pàgina oficial dels Alabama és aquesta. Com a dates biogràfiques, podríem dir que el seu primer contracte discogràfic fou el 1980, amb RCA Records. Des de llavors els premis que s'han endut no hi cabrien en aquesta pàgina: per fer-ho ràpid, us diré que en tenen més de 150!!!

Els components de la banda són en Randy Owen, en Teddy Gentry, en Jeff Cook i en Mark Herndon. El maig de l'any passat van anunciar que durant el 2003, farien la Farewell Tour, que traduït sonaria una cosa així com la Gira de la Despedida. Serà una gira per més de 40 ciutats dels Estats Units, de costa a costa. Així que ja ho sabeu, si voleu anar-hi, espavileu-vos que això s'acaba. L'itinerari que seguiran el podeu consultar aquí i també podeu fer les vostres reserves ara mateix a TicketMaster.

Si voleu ampliar la informació biogràfica, millor que no m'escolteu a mi i aneu directament a la seva pàgina.

Personalment, no he escoltat gaire els Alabama, però no estic dient que no siguin bons, eh? Sobre gustos, no hi ha res escrit diuen. És per això, per la meva ignorància respecte a aquest grup, que la cançó que més m'agradi d'ells sigui God must have spent a little more time on you, que deu ser de la més típica i comercial que hagin fet mai. Pel què veig per internet, pot ser que n'hagi fet una versió N SYNC? Demano disculpes als qui realment entenguin del tema (per exemple tu, Guifré). Prometo escoltar-los en breu i així poder donar una opinió amb més fonament! (per cert, la lletra d'aquesta cançó per qui la vulgui saber està a aquesta pàgina).

No he trobat llocs a internet on poder escoltar les seves cançons, tret que les sentiu a alguna de les radios que us vaig comentar. Si voleu comprar els seus àlbums, hi ha moltes botigues on-line però jo sempre ho faig a Amazon (no tinc comissió, encara que ho sembli). L'enllaç directe als seus CD's és aquest.

El què sí que he trobat és una pàgina on els fanàtics dels Alabama podeu xatejar tranquils. He de dir que no ho he provat, però sembla que la pàgina funcioni. Ho podeu comprovar vosaltres mateixos anant a la pàgina.

I res més per avui. Com que he parlat d'un grup que no conec gaire, espero més que mai que em feu arribar comentaris, correccions o més informació a cowboy_cat@hotmail.com. (Prometo rectificar o ampliar informació si és necessari)

Keep it country

Comentaris

Entrades populars